Teksty reklamowe i sprzedażowe dla sektora HORECA pisze od 2006 roku, ciesząc się zaufaniem szerokiego grona restauratorów, szefów kuchni, przedstawicieli branży hotelarskiej. Przez wiele lat pracowała jako audytor i menadżer w trójmiejskich restauracjach, a jej działania skupione były na analizie SWOT oraz autorskich działaniach korygujących. W chwili obecnej pisze zoptymalizowane artykuły blogowe dla gastronomii, a także wszelkie treści związane z szeroką pojętą reklamą. Jest autorem widmo polskich szefów kuchni. Od kilkunastu lat związana jest piórem m.in. z Fundacją Klubu Szefów Kuchni. Współpracowała także z Portalem Newsgastro.

Jej teksty trafiają na strony internetowe, redaguje również artykuły sponsorowane, notki prasowe, spoty radiowe, wywiady, oferty, posty na potrzeby social mediów. Wiedza o gastronomii pozwala jej na opracowywanie perspektywicznych, kompleksowych konceptów sprzedażowych. 

Jest magistrem filologii polskiej, ukończyła dodatkowo Psychologię Przywództwa w Organizacjach oraz Warsztat Pisania Scenariusza w PAN. Napisała i wydała książkę Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania, gdzie dzieli się wskazówkami na temat skutecznego tworzenia tekstów. Prowadzi szkolenia dla osób, które chcą samodzielnie redagować poprawne treści firmowe. Jej silną stroną jest fakt, ze pisze w taki sposób, by jej klienci zarabiali. Samodzielnie bada rynek, analizuje konkurencję, precyzuje model podejmowania decyzji przez grupę docelową. Wierzy, że w biznesie trzeba patrzeć przez okno, nie w lustro.